Het is bijna zover: op naar Ghana!!!

23 november 2013 - Amersfoort, Nederland

Nog heel eventjes wachten en dan is het zover. Maandag begint het grote avontuur! 5 maanden lang zal ik samen met mijn studiegenoot, Amanda, in een totaal andere cultuur leven, geen stromend water en geen elektriciteit... Een enorme uitdaging waar ik zowel zenuwachtig voor ben maar ook ontzettend naar uit kijk! De koffers zijn gepakt, daar had ik nog even een gevecht mee omdat ik zo bang ben dat ik straks wat ben vergeten (lees: ik neem veel te veel mee...).

Het is heel lastig te beseffen dat ik over een paar dagen in de zon zit met 30 graden, de winter zal ik dan ook absoluut niet gaan missen ^^

Zodra we zijn geland in de hoofdstad van Ghana, Accra, hebben we nog 700 kilometer te gaan... 20 uur lang over hobbelige zandwegen ingeklemt tussen onze koffers. Ben benieuwd hoe dat gaat met mijn wagenziekte.

Na het lange reizen zullen we hard aan de bak moeten. We willen aan het eind van onze stage een mooi theaterstuk laten zien met de jongeren in de regio.

Ik zal even moeten afkicken van het internet en alle social media maar ik zal proberen om regelmatig updates te geven van mijn leven in de Afrikaanse bushbush!

Ik zie jullie allemaal weer wanneer de bloemen ook hier weer gaan bloeien en de zon uit haar slaap ontwaakt. Ik sla de winter een jaartje over. Doeeeeeeg!

1. Carlijn:
    23 november 2013
    :D:D:D ik heb nog steeds kriebeltjes voor jullie!!!! Hoe laat vertrekken jullie maandag?? Ik wil jullie nog even aan de lijn hebben :D en OEH even het adres nog doorsturen!!!
    Ik mis jullie nu al!!
  2. Robyn:
    23 november 2013
    :D We vertrekken maandag middernacht (om 12 uur, in de nacht van maandag op dinsdag) en zullen dan om half 5 aankomen in Istanboel, om 3 uur vliegen we dan door naar Accra :) Ojaaaaa ik zal het adres sturen (in hoeverre dat dan een adres is xD) Jij moet mij ook even je adres van Antwerpen geven!
  3. Irma:
    24 november 2013
    hoihoi
    In ieder geval een goede reis en ben benieuwd naar de verhalen.
    Neem je morgen genoeg zakdoekjes mee???!!
    dagdag
  4. Petra:
    24 november 2013
    Robyn! Heeeeel veeel plezier en succes in Ghana!! Geniet er van! & we gaan echt proberen te skypen hoor! Hihi .. Dikke knuffel
  5. Gwen:
    25 november 2013
    Lieve Robyn & Amanda,

Heel veel plezier! En ik hoop dat jullie een hele fijne stage hebben! Ik houd jullie in de gaten! xx
  6. Angelique Pol:
    26 november 2013
    En nu wachten op een signaal van jou uit Ghana...je houdt het spannend! Fijn dat je nog wat van Istanbul hebt kunnen zien.
    Doeidoei lieverd, tot gauw!